keskiviikko 20. tammikuuta 2016

Aamupaino 91,8

Eilen söin nämä;

- Muutama riisikakku, 200 grammaa pakasteherneitä, 3 kuppia kahvia (rasvatonta ja kevytmaitoa)
- 200 grammaa pakasteherneitä ja muutama riisikakku
- 200 grammaa pakasteherneitä ja muutama riisikakku
- Useita riisikakkuja

Ainakin aamupaino oli laskenut eilisestä, eli se on hyvä merkki. Nyt on pakasteherneet hetkellisesti pakkasesta loppu, mutta nyt juon kahvia ja löysin pakkasesta 200 grammaa pakastemustikoita ja tein niistä rasvattomaan maitoon mustikkamaitoa. Siis ihan vaan iskin ne pakastemustikat mikron kautta rasvattoman maidon sekaan. Olin laiska, enkä jaksanut lukea mustikoiden pakkausselostetta, mutta ainakaan nuo mustikat ei vaikuta siltä, että niissä olisi sokeria. Toivottavasti sitä ei olekaan, ainakaan paljoa.

Kumppanini haluaisivat mennä tänään ulos syömään, ja se hieman huolestuttaa minua. Ulkona syödessä on vaikeaa pitää itsensä kurissa. Jos kotona hengailee, niin on helpompaa pitää huolta, että kaapissa on vaan sellaisia asioita mitä saa syödä. Toki on myös herkkuja, jotka eivät kaapista katoa, esim. jääkaapissani on tummaa suklaata, jonka veljeni toi tuliaisiksi Sveitsistä ehkä 1,5 vuotta sitten? Ja Fazerin sinistä on tuossa pöydällä puolikas levy, ollut jo varmaan puoli vuotta koskemattomana. Tietysti kumppaneiden kaapeissa saattaa olla herkkuja, mikä myös huolestuttaa minua, kun olen luultavasti viikonlopun heidän kanssaan. Täytyy vaan yrittää pysyä tiukkana ja jos käy moka, niin syödä vaan todella vähän herkkuja.

Ensi viikolla olen ajatellut taas reipastua liikunnan suhteen, kun tämä röhä on toivottavasti silloin jo ohi. Tiistaina ajattelin mennä kokeilemaan tankotanssia, vaikka tämmöinen läskipallo onkin aika oksettava näky sellaisen strippitangon vierellä. Mutta jos siitä vaikka innostuisi, ja sit saisi taas liikuttua. Mulla on toi kyllästyminen kaiken liikunnan kanssa ongelmana, ja se että tosi helposti alan pitää sitä pakkona. Vesijumpassa oon onneksi saanut nyt käytyä yhden mun kaverin kanssa, en pysty perumaan sinne menoa niin helposti, kun tiedän että on kaverin kanssa sovittu että mennään yhdessä. Nytkin on sovittu että meen maanantaina vesijumppaan hänen kanssaan. Huomenna perjantaina mun oli tarkoitus mennä joogaan, mutta tän räkätaudin vuoksi joudun skippaamaan sen. Se ei kuulosta kovinkaan kaloreita kuluttavalta liikunnalta, mutta koska olen tällainen läskipossu, niin hikoilen sielläkin ihan hulluna. Ja se tekee hyvää selälleni, teen kuitenkin lähes koko ajan istualteen töitä, eikä se tee tietenkään kenenkään selkärangalle hyvää. Ensi perjantaina ajattelin vihdoin mennä kokeilemaan BodyPumppia, se kuulostaa kaloreita kuluttavalta.

Sitten mulla onkin kaksi viikkoa lomaa ja vähän pelottaa mitä silloin tapahtuu liikunnan suhteen. Oon varmaan suureksi osaksi maalla perheeni luona, joten täytyy koittaa vaan saada itsensä vaikka päivittäin lenkille koirien kanssa. Tarpeeksi vain vaatetta mukaan, niin kai siellä tarkenee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti