keskiviikko 20. huhtikuuta 2016

Huoh.

En ole kirjoittanut hetkeen, ehkä siksi että hävettää ei kilot ole lähteneet mihinkään.

Aamupainot ovat jotain 89 kilon ja 92 kilon väliltä, koska olen läski aikaansaamaton paska.

Ilmeisesti syömisessäni menee jokin pahasti vikaan, olen kuitenkin omasta mielestäni liikkunut edes sen verran että jotain pitäisi tapahtua. Työmatkani yhteen suuntaan on 8 kilometriä, ja olen nyt polkenut töihin vähintään kaksi kertaa viikossa. Tavoitteena on tietysti polkea joka arkipäivä töihin, mutta toistaiseksi olen saanut poljettua maksimissaan neljänä päivänä viikossa. Olen myös käynyt vesijumpassa vähintään kaksi kertaa viikossa, tähän mennessä maksimissaan kolme kertaa viikossa. Tavoite olisi ehkä kolme-neljä kertaa viikossa?

Minulla on tavoite ja palkinto, jos saavutan sen. Harrastan seksiaiheisia sivustoja, joissa minulla on joskus ollut paljastavia kuvia. Teen sitä lähinnä nostattaakseni itsetuntoani, kehut ovat yleensä imartelevia. Nyt olen kuitenkin piilottanut yhdeltä sivustolta kaikki muut kuvat, paitsi ikivanhan kuvan, jossa näkyvät vain jalat. Kun painan tasan 85 kiloa, tai sen alle, saan ottaa itsestäni uusia kuvia ja julkaista niitä. En ole päättänyt, monta kuvaa saan ottaa, en ehkä uskalla päättää, koska pelkään että kilot eivät katoa.

Minulla ei ole nyt tämän enempää kerrottavaa, toivon että seuraavalla kerralla kun kirjoitan, painoni olisi tasaisesti alle 90 kiloa, tai korkeintaan ihan vähän yli.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti