tiistai 16. helmikuuta 2016

Aamupaino 89,3 kg!

Oujee, milloinkohan sitä pääsisi alle 89 kiloon? :)

Eilen oli muuten hyvä päivä, mutta sain jäätävän slaagin illalla, kun Kela laittoi viestiä, että minun pitäisi maksaa heille lähes kuusi tonnia. Olin aikaisemmin ollut siinä uskossa, että riitti että valmistun vuoden 2014 aikana, niin tulorajat raukeavat. Mutta ei, Kela vastasi että koska olen valmistunut vasta 19.12.2014, niin joudun maksamaan. Minun olisi pitänyt valmistua 17.12. mennessä, jotta ei tarvitsisi maksaa. Huoh, yritän vielä jaksaa tapella tästä, koska minulle on useasti sanottu koulusta ja Kelalta, että riittää kun valmistuu vuoden 2014 aikana. Mutta hirveä itkuahdistuspaniikkikohtaus oli eilen, huusin ja itkin vain yksin asunnossani. Nytkin tietysti mietin asiaa koko ajan, mutta en ainakaan tunne jäätävää ahdistusta. Laitoin vielä viestiä Kelalle uudestaan asiasta, katsotaan mitä he sieltä nyt sitten vastaavat.

Aloitin maanantaina uudessa työssä ja se vaikuttaa ihan mukavalta. Vielä ei tietenkään tarvitse tehdä mitään, kunhan kuunnellaan perehdytystä ja nyökkäillään, sopii mulle. Tuotteista olen tosi innoissani, kaikkia leluja ja askartelujuttuja ja sen semmosia, jee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti